اسلایدر

ب دانلود آهنگ جدید و احساسی میلاد راستاد و امیر ای اچ و رضا میرطاهری بنام

 

 | برروی لینک (Download) کلیک کنید::


(به زودی لینک دانلود قرار خواهد گرفت)

نگو بله! مگه نمیبینی دارم هق هق میکنم
نگو بله! تو چشام نگاه کن دارم دق میکنم
دیدمتون با بغض خندم گرفت
تو دستاشو گرفتی و من قلبم گرفت
خدا بازم خوردم کردی 
عشقم جلو چشام دستای عشقشو گرفت
لعنت به روزای خوبمون
که قسم جفتمون میشد جونمون
داره اتیشم میزنه فکر این که فقط 
امشب میخوابی پیش اون 
خدا باعثش تویی 
دارم اتیش میگیرم
همش عاشق عشقمم تو خواب 
دستای عشقمو میگیرم
نمیفهمم مگه گناهم چی بود
که به همه گفتش در حدم نبود
چقدر خوشگل شدی
تو غرق خوشی و منم غرقم تو دود
هنوزم از تو داغونم 
هنوزم چشام بارونن
راست میگی در حدت نبودم
خدا حافظ عروس خانومم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By BlackSkin :.