اسلایدر

دانلود اهنگ جدید و بسیار زیبای اَمیس و میثم

 

::دانلود و متن اهنگ در ادامه ی مطلب | برروی لینک (Download) کلیک کنید::

دانلود اهنگ با کیفیت 128
Download

ببین چقدر استرس دارم
چقدر واست اس فرستادم
چی میشد؟ یکیشو جواب میدادی
میدونم الان با همه شبا بیداری
اونا مثل من میشن برات
نه فقط بلدن مست بشن برات
این من بودم بهت اعتماد کردم
الانم ندارم بهش اعتقاد اصلا
یادت میاد چقدر خوب بودیم با هم؟
یادت میاد یکم لوس بودی واقعا
ولی خوب من که بازن حرفی نداشتم
گفتی واست با بقیه فرقی نداشتم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 10 فروردين 1394برچسب:, | 21:43 | نویسنده : m.diss lover |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.