اسلایدر

دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه نام تصمیم

 

 

دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه بنام تصمیم با بالاترین کیفیت

موزیک : میلاد بابایی ، تنظیم : ایمان تیموریان

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید مصطفی یگانه نام تصمیم :

خود تو واسه یه بارم که شده ببین چقد فرق کردی
چقد عوض شدی که میگی نمیخوای پیشم برگردی
میدونم واست سخته ولی خودتو یه لحظه جای من بذار
بذار هرچی هست دیگه تموم شه حرفیو تو دلت نگه ندار

من امشب تصمیمو عوض کردم
از ته دل به دنیا میخندم
دیگه هر ساعت حس تازه ای دارم
دیگه تنهایی بسمه راضیم از حالم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه نام تصمیم

♫♫♫♫♫♫

نمیخوام یادت بیارم چجوری سره حرفات نموندی
با یه بهونه بی تفاوت کارو تا اینجا کشوندی
بشین به آینده یکم فکر کن تو هم تغییر بده فردا رو
من عوض شدم توام تغییر کن قدم بعدی رو تو بردارو
تو این زندگی منو تو با همیم
همه چی بستست به حسه ما دوتا
بسه هر چی که شکستنت
تنهایی کجا و ما کجا

من امشب تصمیمو عوض کردم
از ته دل به دنیا میخندم
دیگه هر ساعت حس تازه ای دارم
دیگه تنهایی بسمه راضیم از حالم

 
 
 

پخش آنلاین


Audio Player
 
 
دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه نام تصمیمارائه توسط:پاپ موزیکدر تاریخMarch 28, 2015دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه نام تصمیم - پاپ موزیکدانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه بنام تصمیم با بالاترین کیفیت موزیک : میلاد بابایی ، تنظیم : ایمان تیموریان برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید … متن آهنگ جدید مصطفی یگانه نام تصمیم : خود تو واسه یه بارم که شده ببین چقد فرق کردی چقد عوض شدی که میگی نمیخوای پیشم برگردی […]Rating:4

چقدر به این آهنگ علاقه داشتید؟

(24 رای)ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی
 
 

آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

دانلود با کیفیت 320 - 5.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 5.80 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه نام تصمیم

دانلود با کیفیت 128 - 2.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.40 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه نام تصمیم

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By BlackSkin :.