اسلایدر

دانلود آهنگ جدید کامران تفتی و نیما نکیسا بنام حاشا نکن

دانلود آهنگ جدید کامران تفتی و نیما نکیسا بنام حاشا نکن با بالاترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید کامران تفتی و نیما نکیسا بنام حاشا نکن :

نشستی جلوم آسمونم بشی
دارم مرز تردیدو رد میکنم
تو آشفتگی شب موی تو
نشستم چشاتو رصد میکنم
سکوتت پر از حرفه این روزها
یه رازی تو چشماته حاشا نکن
چیو روت نمیشه بگی ماه
من اینجام زمینو تماشا نکن
منو تو یه قولایی دادیم به هم
که آخر به هم دستمون میرسه
بگو دست رویاتو کی خط زده
کی زورش به این عهدمون میرسه
منو تو یه قولایی دادیم به هم
که آخر به هم دستمون میرسه
بگو دست رویاتو کی خط زده
کی زورش به این عهدمون میرسه
کی زورش به این عهدمون میرسه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید کامران تفتی و نیما نکیسا بنام حاشا نکن

♫♫♫♫♫♫

تهش بغضه چشمات سکوتو شکست
بهم گفتی از ترس تو لحظه هات
از اینکه تشنج تو آغوشته
بهم گفتی از صرع و پس لرزه هات
بهم گفتی اما تعجب نکن
هنوزم مثل کوه هستم باهات
تو هستی و من دیدنت عشقمه
چشامو روی شهر بستم برات
منو تو یه قولایی دادیم به هم
که آخر به هم دستمون میرسه
بگو دست رویاتو کی خط زده
کی زورش به این عهدمون میرسه
منو تو یه قولایی دادیم به هم
که آخر به هم دستمون میرسه
بگو دست رویاتو کی خط زده
کی زورش به این عهدمون میرسه
کی زورش به این عهدمون میرسه
از اینجا به بعدم نلرزه دلت
که آخر بهم دستمون میرسه
خدا پشته این رابطه ست ماه من
کی زورش به این عهدمون میرسه
کی زورش به این عهدمون میرسه
منو تو یه قولایی دادیم به هم
که آخر به هم دستمون میرسه
بگو دست رویاتو کی خط زده
کی زورش به این عهدمون میرسه
جهانم .. صرع یا هر چی غمت هر چی میخاد باشه
جهان من با چند ثانیه لرزیدن نمیپاشه
نمیپاشه

 
 

پخش آنلاین


Audio Player
 
 
دانلود آهنگ جدید کامران تفتی و نیما نکیسا بنام حاشا نکنارائه توسط:پاپ موزیکدر تاریخMarch 28, 2015دانلود آهنگ جدید کامران تفتی و نیما نکیسا بنام حاشا نکن - پاپ موزیکدانلود آهنگ جدید کامران تفتی و نیما نکیسا بنام حاشا نکن با بالاترین کیفیت برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید … متن آهنگ جدید کامران تفتی و نیما نکیسا بنام حاشا نکن : نشستی جلوم آسمونم بشی دارم مرز تردیدو رد میکنم تو آشفتگی شب موی تو نشستم چشاتو رصد میکنم سکوتت پر […]Rating:3

چقدر به این آهنگ علاقه داشتید؟

(19 رای)ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی
 
 

آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

دانلود با کیفیت 320 - 10.7 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 10.7 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید کامران تفتی و نیما نکیسا بنام حاشا نکن

دانلود با کیفیت 128 - 4.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.30 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید کامران تفتی و نیما نکیسا بنام حاشا نکن

 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By BlackSkin :.